lördag 4 november 2017

Restaurang Orexi och Xarma, den lokala ölen


Vi är en dag sena med att annonsera ut detta supererbjudande. I samarbete med det lokala bryggeriet Xarma kommer vi att bjuda alla på en extra öl för varje öl som köps. Jag förstår att många av er nu sitter i Sverige och önskar ni vore här! Det lokala ölet har gjort succe hos oss. För många var det förstås första gången de provade Xarma. Ibland fick jag övertala gäster att prova Xarma istället för att sedvanligt beställa in en Mythos och för de flesta blev det sen - en gång Xarma, alltid Xarma.

Ni som är i krokarna. kom och ta en öl hos oss denna vecka så får ni dubbelt upp.
En xarma - du får två
två xarma - du får fyra
och så vidare.

Ni är inte tvungna att beställa in mat utan ni är så välkomna på bara en öl också och lite snack bjuder vi på förstås! (tilltugg alltså! jag ska inte snacka för fullt, det lät nästan som om det är det jag ska bjuda er på...)
VÄLKOMNA! (tipsa gärna era vänner och bekanta)

2 kommentarer:

  1. Kommer nästa vecka till er!
    Birgitta (nu i Paleochora)

    SvaraRadera
  2. Godmorgon Birgitta! Ni är så välkomna! Jag antar att ni ska bo inne i stan så hör av dig innan ni kommer för vi har inte riktigt bestämt öppettiderna för vintern.

    SvaraRadera